מקומי

הישג למגמת פרסום ושיווק בתיכון עמל א'

בעולם של היום פרסום ושיווק הן מילים ששגורות כמעט בכל בתי העסק. קשה מאוד לשרוד כעסק כלכלי ללא מנוע שיווקי שמדבר אל קהל היעד שלך. אבל מה קורה כשמדובר בתלמידי תיכון מוכשרים ויצירתיים?

בתיכון עמל א' מתנהלת מגמה ללימודי פרסום ושיווק. תלמידי כיתות י"א ו-י"ב הלומדים במגמה הייחודית, יוצרים קמפיין משלהם וזה למעשה הופך להיות פרויקט הגמר, כאשר תמיד מטרת הקמפיין היא פרסום לעמותה קהילתית ולא גוף עסקי. הם למעשה מלווים את העמותה בתהליך כשנתיים.

על המגמה מנצחים בגאון רכזת התכנית עופרי טל-לובינסקי וראם שמחוני מורה במגמת התקשורת בתיכון המלווה את הפקות הצילום והעריכה.

"מגמת השיווק מתנהלת כמשרד פרסום בפני עצמו כאשר הם מבצעים סקרי שוק, אסטרטגיית מסר, יחסי ציבור ועד לשלב שהם מפיקים בפועל כתבה ופרסומת לטלוויזיה, עיצוב שלטי חוצות ועוד", כך מספרת עופרי טל לובינסקי, רכזת התכנית.

"בכל שנה מתקיימת תחרות ארצית של המסלול הטכנולוגי, ניגשות 50 פרסומות מכל הארץ וזו שנה רביעית שאנחנו לא יורדים מהפודיום. אנחנו כל כך גאים בזה כי המקום של היצירתיות פה הוא עצום ולא מובן מאיליו,הם עושים את זה כמו גדולים" אומרת בקול נרגש עופרי.

השנה זכו התלמידים במקום השני והמכובד עם סרט הפרסומת "מלאכי יום הולדת", עמותה שמסייעת לארגון ימי הולדת למי שאין ביכולתו לקיימן.

ראם ועופרי, יחד עם התלמידים בעיצומן של הפקות עבור שתי עמותות נוספות, עובדים על הפרסומות הבאות ומקווים לזכות גם בתחרויות נוספות בעתיד.

Posted by Reem Simchoni on Monday, February 18, 2019
תגובות פייסבוק

מיכל נוימן

פעילה חברתית

כתבות קשורות

Back to top button